نحوه تلاش کلمه ها اصلی دستگاه چاپ بنر ( Keyword Performance )

رتبه بندی لغت کلیدی را اندازه­ بگیرید تا بفهمید عملکرد های دستگاه چاپ بنر وبسایت شما تا چه اندازه در جذب ترافیک به سایت تان غالب بوده است .


یکی از شاخص های اساسی در بازاریابی اینترنتی سنجش طریق کارایی کلمات با اهمیت است . با مقدار گیری سکو بندی کلمات اساسی میتوانید بیابید که فعالیت های دستگاه چاپ بنر شما یا این که به عبارتی بهینه سازی برای موتورهای جستجو , تا چه مقدار در جذب ترافیک به اینترنت سایتتان اثرگذار بوده است &# دستگاه چاپ بنر ارزان – روش سعی کلمه ها دارای اهمیت
شاخص عملکرد لغت اساسی ( Keyword Performance )

جايگاه بندی ( rankings ) لغت حساس شما را باز‌نگری می­ کند تا بفهمد که عملکرد های SEO شما تا چه اندازه در جذب ترافیک ارگانیک به وب سایت تان موءثر بوده است . منزلت لغت دارای اهمیت مهمترین شاخصی است که داده ها ارزشمندی در رابطه بضاعت شما برای بهبود رتبه فعلی یا این که ایجاد درجه برای عبارات حساس تازه ارائه می‌کند . ­ به این ترتیب فعالیتهای دستگاه چاپ بنر در بازاریابی اینترنتی , مستلزم یک تصویر کلی از بازاریابی و تجزیه و آنالیز سایر شاخص های بازاریابی و ( KPI ) مانند شاخص بازگشت سرمایه ( ROI – return on investment ) است .
مثال هایی از شاخص های بازاریابی و ( KPI )

چشم انداز بازاریابی از طریق موتورهای کاوش دستگاه چاپ بنر ( search engine marketing ) در سالیان اخیر به علت به روزرسانی های ( updates ) دائمی موتور جستجوی ( Google ) مانند ( Panda , Penguin ) و ( Hummingbird ) تغییر و تحول یافته است . سود با اهمیت این به روزرسانی ­ها اولاً رویا رویی با اصطلاح “ کلاه سیاه ” ( black hat ) مثل تاکتیک های تشکیل داد لینک و پیوند های سوال برانگیز با ادویه کلمات با اهمیت و ثانیاً حمایت از تاکتیکهای “ کلاه سپید ” ( white hat ) مانند به اشتراک­ گذاری در شبکه‌های‌عمومی و ایجاد محتوای کیفیت عالی است . دستگاه چاپ بنر با توسعه و گسترش بازاریابی موتورهای کاوش اهمیت منزلت واژه و کلمه حساس دستگاه چاپ بنر کم شده ( البته از لا نرفته است ) و این در حالی است که اهمیت دیگر شاخص های کلیدی که عملکرد لغت کلیدی را بهبود می­ بخشد , ارتقاء یافته است .
مطلب مرتبط : ۶ موقعیتی که بازسازی مارک در آن ها می تواند ایده ی خیر باشد
اصطلاحات حساس

لغت با اهمیت ( Keyword ) : عبارتی که برای کاوش وارد موتور جستجوهایی مانند Google یا این که Bing می ­شود .
نرخ کلیک ( Click – through rate یا این که CTR ) : درصدی که اشخاص در فهرست جستجو بر روی عنوان شما کلیک می ­کنند در مقایسه با تعداد دفعاتی که در نتایج کاوش ظواهر می ­شود یا تعداد دفعاتی که نشان داده می ­شود ( impressions ) .
اهداف ( Goals ) : هدف بازاریابی مربوط به مخاطبانتان در فضای مجازی که بایستی به آن دست یابید , مثل جمع آوری آدرس آدرس اینترنتی بازدیدکنندگان از وب سایت به خواسته انجام بازاریابی ایمیلی ( پست الکرونیکی مارکتینگ )
نرخ تکمیل ( Completion rate ) : تعداد یوزرها اینترنت دستگاه چاپ بنر تقسیم بر تعداد هدف ها محقق شده .

شاخص های موفقیت دستگاه چاپ بنر

بهبود سکو بندی ( rankings ) برای یک لغت یا مجموعه کلمه ها حساس
بهبود نرخ کلیک ( click – through rates ) برای کلمات کلیدی دارنده رتبه مطلوب
بهبود نرخ تکمیل انگیزه ( goal completion rates )

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *